IMPJ BETARD 2021
DRABINKI: TUTAJ
HARMONOGRAM: TUTAJ
TERMINY
- 11.05.21 – rozpoczęcie zapisów,
- 17.05.21 – publikacja harmonogramu wstępnego IMPJ
- 26.05.21 do godz.23:59 – zamknięcie zapisów wg. rankingu z 24 maja 2021,
- do 28.05.21 do godz. 14:59 – weryfikacja zawodników przez organizatora (Brak NNW, badań, płatności dyskwalifikuje z udziału w IMPJ),
- 31.05.21 godz. 20:00 – publiczne losowanie drabinek IMPJ poszczególnych kategorii przez PZSQ,
- do 01.06.21 do godz. 21:59 – publikacja harmonogramu szczegółowego,
- 05.06.21 – 06.06.21 – Rozegranie Indywidualnych Mistrzostw Polski Juniorów Betard 2021.
TRANSMISJE ONLINE:
Zakończone.
HARMONOGRAM RAMOWY:
GU11 sobota
GU13 niedziela
GU15 sobota
GU17 niedziela
OU9 niedziela
BU11 sobota + niedziela
BU13 sobota + niedziela
BU15 sobota + niedziela
BU17 sobota
BU19 sobota
Ilość zawodników, zgodnie z regulaminem IMP, decyduje o tym czy turniej będzie jednodniowy czy dwudniowy.
ROZPOCZĘCIE ROZGRYWEK
- sobota godz. 09:00 – planowane zakończenie rozgrywek 18:30
- niedziela godz. 09:00 – planowane zakończenie rozgrywek 15:00
ZASADY ROZGRYWEK
- Turniej zostanie rozegrany zgodnie z załącznikiem nr 12 RRI na sezon 2020/2021.
- Juniorka/junior może wziąć udział tylko w jednym turnieju juniorskim.
- Aby odbył się turniej kategorii juniorskiej niezbędne jest zgłoszenie się przynajmniej 6 graczy w danej kategorii.
- Zgodnie z decyzją PZSQ z dnia 27.05.21 , PZSQ wyraża zgodę na zmniejszenie kategorii dziewcząt w IMP Junior BETARD 2021 do 5 osób ew. 4 w przypadku U19. – aktualizacja z godziny 16:00: kat GU 19 nie odbędzie się z uwagi na za małą ilość zgłoszeń.
- Dyrektor turnieju: Tomas Hrazsky
- Sędzia główny: Marcin Pierzgalski
DZIKIE KARTY:
- W turnieju IMPJ może zostać przyznana jedna dzika karta dla każdej kategorii juniorskiej, po uzgodnieniu przez PZSQ i Organizatora – dzikie karty nie zostały przyznane.
FUNKCJONOWANIE BIURA ZAWODÓW
KAŻDY ZAWODNIK BIORĄCY UDZIAŁ W TURNIEJU PRZED ROZPOCZĘCIEM ZAWODÓW JEST ZOBOWIĄZANY ZGŁOSIĆ SIĘ DO BIURA ZAWODÓW CELEM ODBIORU PAKIETU STARTOWEGO I IDENTYFIKATORA.
- biuro zawodów będzie czynne we wszystkie dni IMPJ w godz.:
- sobota 08:00 – 15:00
- niedziela 08:00 – 15:00
WSTĘP NA OBIEKT
- wejście dla zawodników biorących udział w turnieju będzie oznaczone 🙂,
- zawodników IMPJ zapraszamy na nowo powstałą cześć obiektu, w której zlokalizowane będzie biuro turnieju, strefa cateringu, stanowisko pierwszej pomocy.
PIERWSZA POMOC
Zgodnie z regulaminem turnieju na terenie obiektu będzie ratownik medyczny.
NAGRODY
Na zawodników czekają nagrody:
Kat. BU19 (pula nagród pieniężnych 1 600 zł):
- I miejsce 800 zł
- II miejsce 500 zł
- III miejsce 300 zł
- Medale od PZSQ
- Puchary od organizatora
(nagrody pieniężne zostaną wypłacone przez Polski Związek Squasha, w celu odbioru nagrody, zawodnicy są zobowiązani do przesłania danych do przelewu na adres: biuro@polskisquash.pl)
Kat. U17, U15, U13, U11, U9*
*Kat.U9 rozgrywana jest w ramach ogólnopolskiego turnieju.
- I miejsce nagrody rzeczowe
- II miejsce nagrody rzeczowe
- III miejsce nagrody rzeczowe
- Medale od PZSQ
- Puchary od organizatora
Dyplomy uczestnictwa dla wszystkich uczestników turnieju IMPJ.
CATERING
- strefa cateringu będzie dostępny dla zawodników w godz.:
- sobota 11:00-17:00
- niedziela 10:00 – 15:00
- posiłki dla zawodników z pakietami rozszerzonymi będą wydawane tylko po okazaniu ID,
- podczas turnieju będzie możliwość kupienia posiłków dla osób, które nie wybrały pakietu z wyżywieniem.
KORTY TRENINGOWE
- dostępne dla zawodników w dniach rozgrywania turnieju IMPJ, na godzinę przed rozpoczęciem meczów turniejowych z danego dnia, na kortach turniejowych,
- na korty treningowe (z wyłączeniem kortu szklanego) nie obowiązują rezerwacje, zawodnicy mogą korzystać z kortów turniejowych,
- w trakcie dnia oraz wieczorami wszystkie korty squasha mogą być nieodpłatnie używane jako treningowe pod warunkiem, że nie są zarezerwowane przez klientów Hasta la Vista i nie odbywa się na nich żaden mecz,
- organizator nie gwarantuje dostępności darmowych kortów treningowych poza godzinną sesją bezpośrednio przed rozpoczęciem turnieju, dostępność jest gwarantowana jedynie dla rezerwacji płatnych,
- na trening na kort szklany (kort nr. 1) rezerwacje są obowiązkowe i są przyjmowane tylko przez email: thrazsky@gmail.com. Sesja treningowa trwa 30 min dla 2 osób.
- W pozostałe dni obowiązują standardowe zasady wynajmu kortów w HLV.
REKOMENDOWANE ZAKWATEROWANIE:
Strzegomska 3
53-611 Wrocław
- Pokój jednoosobowy:
- Cena bez śniadania – 260 pln/dobę;
- Cena ze śniadaniem – 305 pln/dobę;
- ————————————————–
- Pokój dwuosobowy:
- Cena bez śniadania – 260 pln/dobę;
- Cena ze śniadaniem- 350 pln/dobę.
Powyższe ceny obowiązują wyłącznie w terminie turnieju, na hasło HASTA LA VISTA, hotel przewiduje dodatkowe rabaty na rozszerzenie pobytu o kolejne doby.
W przypadku zapytań o pobyty rodzinne prosimy o kontakt indywidualny z hotelem.
Rezerwacje noclegów pod numerem: +48 608 108 001
Hotel znajduje się w odległości 5 min pieszo od Centrum Sportowego Hasta la Vista.
Ul. Trzemeska 10
53-679 Wrocław
TERMIN 3-6 czerwca 2021
Pokój jednoosobowy wraz ze śniadaniem: 220 PLN brutto/doba
Pokój dwuosobowy wraz ze śniadaniem: 260 PLN brutto/doba
Pokój dwuosobowy + dostawka wraz ze niadaniem: 310 PLN brutto/doba
Parking gratis.
Rezerwacje w podanej cenie są dostępne na hasło „hasta2”
Dane kontaktowe w sprawie rezerwacji : tel.: 718 890 015 | tel.kom.: 603 209 908 | e-mail: citiwroclaw@cfihotels.pl | online TUTAJ | Kod zniżkowy do rezerwacji online: hasta2
—————————————————————————————————————————————————————————————————–
ZAPISY ZAKOŃCZONE
- on-line: TUTAJ (imię, nazwisko, numer licencji, e-mail, telefon, data urodzenia, wybrany pakiet, kategoria wiekowa),
- organizator nie przejmuje zgłoszeń mailowych,
- na podany adres mailowy (turnieje@hastalavista.pl) należy przesłać ważne badania lekarskie, NNW, dane do faktury VAT, ewentualne brakujące dane nie podane w zgłoszeniu online),
- potwierdzeniem zgłoszenia jest wpłata wpisowego za turniej do terminu zamknięcia list startowych. Brak wpłaty do tego terminu skutkować będzie usunięciem z listy startowej,
- wybierając pakiet rozszerzony należy podać rozmiar koszulki (rozmiary koszulek: TUTAJ), jeżeli rozmiar nie zostanie wybrany, zawodnik / zawodniczka otrzyma koszulkę w rozmiarze 158.
WYMAGANIA OGÓLNE
- licencja PZSQ,
- (w razie nie posiadania licencji należy zwrócić się wcześniej do Biura Polskiego Związku Squasha mailowo na adres: biuro@polskisquash.pl z prośbą o jej wydanie, licencje jest bezpłatna)
- obywatelstwo polskie,
- do udziału w turnieju IMPJ niezbędna jest klasyfikacja na listach rankingowych (wymagane jest rozegranie min 1 turnieju),
- warunkiem uczestnictwa zawodnika, zawodniczki w IMPJ jest posiadanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ze szczególnym uwzględnieniem Ustawy o sporcie ważnych badań lekarskich oraz ubezpieczenia NNW w uprawianym sporcie.
Badania oraz NNW należy przesłać na adres turnieje@hastalavista.pl niezwłocznie po zgłoszeniu udziału w IMPJ Betard 2021.
Termin przesłania badań i ubezpieczenia upływa: poniedziałek 26.05.2021 do godz.23:59
FAKTURA VAT
- faktura VAT może być wydana tylko w przypadku podania numeru NIP przed wystawieniem paragonu,
- w celu otrzymania faktury VAT należy zgłosić to mailowo na adres:turnieje@hastalavista.pl w momencie zgłoszenia na turniej oraz uwzględnić numer NIP w tytule przelewu.
WPISOWE
- pakiet open standard (udział w turnieju) 129 zł
- pakiet rozszerzony (udział w turnieju, koszulka, posiłek (zupa + II danie) w każdym dniu turnieju juniorskiego) 249 zł
- turniej U9 59 zł
- udział w turnieju U9+U11 159 zł (domówienie koszulki (90 zł), posiłków do udziału w 2 kat. odbywa się mailowo (30 zł / posiłek))
- koszulka turniejowa+ 90 zł
- —————————————————————————————————————————————————–
- nie ma możliwości rozliczania udziału w turnieju kartami partnerskimi (Benefit,Fitprofit, Beactive)
- termin płatności upływa wraz z zamknięciem list startowych: 26.05.2021
NR KONTA DO WPŁAT
- Santander Bank Polska S.A.
- Konto bankowe: 64 1090 2516 0000 0001 1644 3591
- WIĄZÓW Zenon Waniak,
- ul Robotnicza 72 E, 53-608 Wrocław
- Tytułem: Imię, Nazwisko, IMPJ BETARD 2021 (+ NIP dla wpłat do których ma zostać wystawiona faktura VAT).
ZWROTY:
- wpisowe będzie zwracane w przypadku braku kwalifikacji do turnieju lub wycofania się z turnieju (maksymalnie do zamknięcia list startowych tj. 26.05.2021 do godz.23:59)
- zwroty będą realizowane po zakończeniu turnieju.
SPONSORZY
- Sponsor tytularny: Betard
- Sponsor główny: TYTAN.shop
- Sponsor: International Paper
- Partner wydarzenia: Wrocław miasto spotkań
- Partner wydarzenia: MCS
- Partner techniczny: SFD RENOMA
- Partner techniczny: MINERAL ZDRÓj
- Biuro Turnieju: turnieje@hastalavista.pl
- Dyrektor turnieju: thrazsky@gmail.com
Zapraszamy do zapisów !