Squash

IMPJ BETARD 2021

Zapisy zakończone.

DRABINKI: TUTAJ

HARMONOGRAM: TUTAJ

TERMINY

  • 11.05.21 – rozpoczęcie zapisów,
  • 17.05.21 – publikacja harmonogramu wstępnego IMPJ
  • 26.05.21 do godz.23:59  – zamknięcie zapisów  wg. rankingu z 24 maja 2021,
  • do 28.05.21 do godz. 14:59 – weryfikacja zawodników przez organizatora (Brak NNW, badań, płatności dyskwalifikuje z udziału w IMPJ),
  • 31.05.21 godz. 20:00 – publiczne losowanie drabinek IMPJ poszczególnych kategorii przez PZSQ,
  • do 01.06.21 do godz. 21:59 – publikacja harmonogramu szczegółowego,
  • 05.06.21 – 06.06.21 – Rozegranie Indywidualnych Mistrzostw Polski Juniorów Betard 2021.

TRANSMISJE ONLINE:
Zakończone.

HARMONOGRAM RAMOWY:

GU11 sobota
GU13 niedziela
GU15 sobota
GU17 niedziela

OU9 niedziela

BU11 sobota + niedziela
BU13 sobota + niedziela
BU15 sobota + niedziela
BU17 sobota
BU19 sobota

Ilość zawodników, zgodnie z regulaminem IMP, decyduje o tym czy turniej będzie jednodniowy czy dwudniowy.

ROZPOCZĘCIE ROZGRYWEK

  • sobota godz. 09:00 – planowane zakończenie rozgrywek 18:30
  • niedziela godz. 09:00 – planowane zakończenie rozgrywek 15:00

ZASADY ROZGRYWEK

  • Turniej zostanie rozegrany zgodnie z załącznikiem nr 12 RRI na sezon 2020/2021.
  • Juniorka/junior może wziąć udział tylko w jednym turnieju juniorskim.
  • Aby odbył się turniej kategorii juniorskiej niezbędne jest zgłoszenie się przynajmniej 6 graczy w danej kategorii.
  • Zgodnie z decyzją PZSQ z dnia 27.05.21 , PZSQ wyraża zgodę na zmniejszenie kategorii dziewcząt w IMP Junior BETARD 2021 do 5 osób ew. 4 w przypadku U19. – aktualizacja z godziny 16:00: kat GU 19 nie odbędzie się z uwagi na za małą ilość zgłoszeń.
  • Dyrektor turnieju: Tomas Hrazsky
  • Sędzia główny: Marcin Pierzgalski

DZIKIE KARTY:

  • W turnieju IMPJ może zostać przyznana jedna dzika karta dla każdej kategorii juniorskiej, po uzgodnieniu przez PZSQ i Organizatora – dzikie karty nie zostały przyznane.

FUNKCJONOWANIE BIURA ZAWODÓW

KAŻDY ZAWODNIK BIORĄCY UDZIAŁ W TURNIEJU PRZED ROZPOCZĘCIEM ZAWODÓW JEST ZOBOWIĄZANY ZGŁOSIĆ SIĘ DO BIURA ZAWODÓW CELEM ODBIORU PAKIETU STARTOWEGO I IDENTYFIKATORA.

  • biuro zawodów będzie czynne we wszystkie dni IMPJ w godz.:
  • sobota 08:00 – 15:00
  • niedziela 08:00 – 15:00

WSTĘP NA OBIEKT

  • wejście dla zawodników biorących udział w turnieju będzie oznaczone  🙂,
  • zawodników IMPJ zapraszamy na nowo powstałą cześć obiektu, w której zlokalizowane będzie biuro turnieju, strefa cateringu, stanowisko pierwszej pomocy.

PIERWSZA POMOC
Zgodnie z regulaminem turnieju na terenie obiektu będzie ratownik medyczny.

NAGRODY
Na zawodników czekają nagrody:

Kat. BU19 (pula nagród pieniężnych 1 600 zł):

  • I miejsce 800 zł
  • II miejsce 500 zł
  • III miejsce 300 zł
  • Medale od PZSQ
  • Puchary od organizatora

(nagrody pieniężne zostaną wypłacone  przez Polski Związek Squasha, w celu odbioru nagrody, zawodnicy są zobowiązani do przesłania danych do przelewu na adres: biuro@polskisquash.pl)

Kat. U17, U15, U13, U11, U9*

*Kat.U9 rozgrywana jest w ramach ogólnopolskiego turnieju.

  • I miejsce nagrody rzeczowe
  • II miejsce nagrody rzeczowe
  • III miejsce nagrody rzeczowe
  • Medale od PZSQ
  • Puchary od organizatora

Dyplomy uczestnictwa dla wszystkich uczestników turnieju IMPJ.

CATERING

  • strefa cateringu będzie dostępny dla zawodników w godz.:
  • sobota 11:00-17:00
  • niedziela 10:00 – 15:00
  • posiłki dla zawodników z pakietami rozszerzonymi będą wydawane tylko po okazaniu ID,
  • podczas turnieju będzie możliwość kupienia posiłków dla osób, które nie wybrały pakietu z wyżywieniem.

KORTY TRENINGOWE

  • dostępne dla zawodników w dniach rozgrywania turnieju IMPJ, na godzinę przed rozpoczęciem meczów turniejowych z danego dnia, na kortach turniejowych,
  • na korty treningowe (z wyłączeniem kortu szklanego) nie obowiązują rezerwacje, zawodnicy mogą korzystać z kortów turniejowych,
  • w trakcie dnia oraz wieczorami wszystkie korty squasha mogą być nieodpłatnie używane jako treningowe pod warunkiem, że nie są zarezerwowane przez klientów Hasta la Vista i nie odbywa się na nich żaden mecz,
  • organizator nie gwarantuje dostępności darmowych kortów treningowych poza godzinną sesją bezpośrednio przed rozpoczęciem turnieju, dostępność jest gwarantowana jedynie dla rezerwacji płatnych,
  • na trening na kort szklany (kort nr. 1) rezerwacje są obowiązkowe i są przyjmowane tylko przez email: thrazsky@gmail.com. Sesja treningowa trwa 30 min dla 2 osób.
  • W pozostałe dni obowiązują standardowe zasady wynajmu kortów w HLV.

REKOMENDOWANE ZAKWATEROWANIE:

DB HOTEL WROCŁAW ****

Strzegomska 3
53-611 Wrocław

  • Pokój jednoosobowy:
  • Cena bez śniadania – 260 pln/dobę;
  • Cena ze śniadaniem – 305 pln/dobę;
  • ————————————————–
  • Pokój dwuosobowy:
  • Cena bez śniadania – 260 pln/dobę;
  • Cena ze śniadaniem- 350 pln/dobę.

Powyższe ceny obowiązują wyłącznie w terminie turnieju, na hasło HASTA LA VISTA, hotel przewiduje dodatkowe rabaty na rozszerzenie pobytu o kolejne doby.

W przypadku zapytań o pobyty rodzinne prosimy o kontakt indywidualny z hotelem.

Rezerwacje noclegów pod numerem: +48 608 108 001

Hotel znajduje się w odległości 5 min pieszo od Centrum Sportowego Hasta la Vista.

Citi Hotel’s Wrocław

Ul. Trzemeska 10
53-679 Wrocław

TERMIN 3-6 czerwca 2021

Pokój jednoosobowy wraz ze śniadaniem: 220 PLN brutto/doba
Pokój dwuosobowy wraz ze śniadaniem: 260 PLN brutto/doba
Pokój dwuosobowy + dostawka wraz ze niadaniem: 310 PLN brutto/doba

Parking gratis.

Rezerwacje w podanej cenie są dostępne na hasło „hasta2”

Dane kontaktowe w sprawie rezerwacji : tel.: 718 890 015 | tel.kom.: 603 209 908 | e-mail: citiwroclaw@cfihotels.pl | online TUTAJ | Kod zniżkowy do rezerwacji online: hasta2

—————————————————————————————————————————————————————————————————–

ZAPISY ZAKOŃCZONE

  • on-line: TUTAJ (imię, nazwisko, numer licencji, e-mail, telefon, data urodzenia, wybrany pakiet, kategoria wiekowa),
  • organizator nie przejmuje zgłoszeń mailowych,
  • na podany adres mailowy (turnieje@hastalavista.pl) należy przesłać ważne badania lekarskie, NNW, dane do faktury VAT, ewentualne brakujące dane nie podane w zgłoszeniu online),
  • potwierdzeniem zgłoszenia jest wpłata wpisowego za turniej do terminu zamknięcia list startowych. Brak wpłaty do tego terminu skutkować będzie usunięciem z listy startowej,
  • wybierając pakiet rozszerzony należy podać rozmiar koszulki (rozmiary koszulek: TUTAJ), jeżeli rozmiar nie zostanie wybrany, zawodnik / zawodniczka otrzyma koszulkę w rozmiarze 158.

WYMAGANIA OGÓLNE

  • licencja PZSQ,
  • (w razie nie posiadania licencji należy zwrócić się wcześniej do Biura Polskiego Związku Squasha mailowo na adres: biuro@polskisquash.pl z prośbą o jej wydanie, licencje jest bezpłatna)
  • obywatelstwo polskie,
  • do udziału w turnieju IMPJ niezbędna jest klasyfikacja na listach rankingowych (wymagane jest rozegranie min 1 turnieju),
  • warunkiem uczestnictwa zawodnika, zawodniczki w IMPJ jest posiadanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ze szczególnym uwzględnieniem Ustawy o sporcie ważnych badań lekarskich oraz ubezpieczenia NNW w uprawianym sporcie.

Badania oraz NNW należy przesłać na adres turnieje@hastalavista.pl niezwłocznie po zgłoszeniu udziału w IMPJ Betard 2021.

Termin przesłania badań i ubezpieczenia upływa: poniedziałek 26.05.2021 do godz.23:59 

FAKTURA VAT

  • faktura VAT może być wydana tylko w przypadku podania numeru NIP przed wystawieniem paragonu,
  • w celu otrzymania faktury VAT należy zgłosić to mailowo na adres:turnieje@hastalavista.pl w momencie zgłoszenia na turniej oraz uwzględnić numer NIP w tytule przelewu.

WPISOWE

  • pakiet open standard (udział w turnieju) 129 zł
  • pakiet rozszerzony (udział w turnieju, koszulka, posiłek (zupa + II danie) w każdym dniu turnieju juniorskiego) 249 zł
  • turniej U9 59 zł 
  • udział w turnieju U9+U11  159 zł (domówienie koszulki (90 zł), posiłków do udziału w 2 kat. odbywa się mailowo (30 zł / posiłek))
  • koszulka turniejowa+ 90 zł 
  • —————————————————————————————————————————————————–
  • nie ma możliwości rozliczania udziału w turnieju kartami partnerskimi (Benefit,Fitprofit, Beactive)
  • termin płatności upływa wraz z zamknięciem list startowych: 26.05.2021

NR KONTA DO WPŁAT

  • Santander Bank Polska S.A.
  • Konto bankowe: 64 1090 2516 0000 0001 1644 3591
  • WIĄZÓW Zenon Waniak,
  • ul Robotnicza 72 E, 53-608 Wrocław
  • Tytułem: Imię, Nazwisko,  IMPJ BETARD 2021 (+ NIP dla wpłat do których ma zostać wystawiona faktura VAT).

ZWROTY:

  • wpisowe będzie zwracane w przypadku braku kwalifikacji do turnieju lub wycofania się z turnieju (maksymalnie do zamknięcia list startowych tj. 26.05.2021 do godz.23:59)
  • zwroty będą realizowane po zakończeniu turnieju.

SPONSORZY 

  • Sponsor tytularny: Betard
  • Sponsor główny: TYTAN.shop
  • Sponsor: International Paper
  • Partner wydarzenia: Wrocław miasto spotkań
  • Partner wydarzenia: MCS
  • Partner techniczny: SFD RENOMA
  • Partner techniczny: MINERAL ZDRÓj
KONTAKT

 

Zapraszamy do zapisów !

[FM_form id="1"]