Badminton
Informacje
Squash
Tenis stołowy

Płatności i rezerwacje online.

Dodano 03.12.21
Aktualizacja z dnia 01.11.2021:

Od dnia 01.11.2021 zasady dotyczące odwoływania rezerwacji ulegają zmianie.

Każdy klient ma możliwość odwołania opłaconej rezerwacji:

  • online lub telefonicznie do 7 godzin przed jej planowanym rozpoczęciem
  • w czasie technicznym (10 min) od zrobienia rezerwacji online np. w przypadku błędnej rezerwacji,

Środki za rezerwacje odwołane w regulaminowym czasie są zwracane*.

*Szczegółowe informacje dostępne w regulaminie obiektu.

Informacje dotyczące płatności i rezerwacji online:

W dniu 05.10.2020 uruchomiona została dodatkowa funkcjonalność na stronie obiektu – płatności online, celem zapewnienia większej dostępności kortów dla naszych klientów poprzez uniemożliwienie rezerwowania usług, które ostatecznie nie są realizowane ani odwoływane.

Dzięki wdrożonej zmianie usługi mogą być opłacane już w momencie ich rezerwowania, klient może zgłosić chęć otrzymania faktury za wykupioną usługę, ma możliwość zadeklarowania kart partnerskich i kontroli na swoimi rezerwacjami w zakładce „Twoje Rezerwacje”.

W związku z wdrażaniem zmian w polityce firmy wszystkie rezerwacje, w tygodniu między godziną 16:00 a 23:00 oraz w weekendy i wybrane dni świąteczne, wymagają przedpłaty tj. opłaty w momencie rezerwowania usługi.

Proces rezerwacji nie ulega zmianie, w ostatnim kroku Klient zostaje przekierowany na stronę bezpiecznych płatności Paypro.

Z uwagi na nowe zasady zachęcamy do zapoznania się z regulaminem: https://hastalavista.pl/o-nas/regulaminy/regulamin/

Podstawowe zasady:

1. Rezerwacje w tygodniu między godziną 16:00 a 23:00 oraz w weekendy i wybrane dni świąteczne wymagają przedpłaty,
2. rezerwacje w tygodniu do godziny 16:00 oraz po godzinie 23:00 nie wymagają przedpłat,
dla tych rezerwacji przedpłata jest opcjonalna, a jej wniesienie jest jednoznaczne z rozliczaniem na warunkach ustalonych dla rezerwacji przedpłaconych,
3. wszystkie rezerwacje, zrobione przed wprowadzeniem przedpłat, będą rozliczone w momencie przyjścia na obiekt,
4. rezerwacje opłacane online, dla których płatność nie została zrealizowana w przeciągu 20 min, zostają automatycznie zwolnione do ponownej sprzedaży (odwołane), prosimy o dokończenie procesu płatności i weryfikację rezerwacji w panelu klienta w zakładce „Twoje Rezerwacje” przed przyjściem na obiekt,
5. rezerwację można odwołać bez konsekwencji finansowych:

  • online lub telefonicznie do 7 godzin przed jej planowanym rozpoczęciem
  • w czasie technicznym (10 min) od zrobienia rezerwacji online np. w przypadku błędnej rezerwacji,
  • nie ma możliwości odwoływania rezerwacji mailowo,

6. środki za niezrealizowane z winy klienta rezerwacje nie są zwracane do ponownego wykorzystania z uwagi na poniesione przez Klub koszty poczynione w celu należytego wykonania umowy,
7. środki z przedpłaconej i odwołanej rezerwacji wracają do wykorzystania i są dostępne w panelu klienta w zakładce „Twoje saldo”
8. od dnia 01.10.2021 Klub rozpoczyna przedsprzedaż usług na rok 2022, zasady dot. rezerwacji długoterminowych są zawarte w regulaminie obiektu,
9. w momencie wprowadzania rezerwacji klient wnosi przedpłatę 100% wartości wybranych rezerwacji (dla terminów z obowiązkową przedpłatą) lub przedpłatę o kwotę pomniejszoną o wartość zadeklarowanych kart partnerskich,
10. informacja o kartach partnerskich jest jedynie deklaracją, ilość kart dla danej rezerwacji jest weryfikowana przez pracowników recepcji w momencie odbioru rezerwacji przez klienta,
11. brak zadeklarowanych kart partnerskich jest jednoznaczna z koniecznością uregulowania opłaty do 100% wartości rezerwacji, przed jej udostępnieniem,
12. chęć otrzymania faktury VAT / faktury na osobę fizyczną należy zgłosić przed zakończeniem płatności online wybierają opcję „Faktura VAT” oraz uzupełniając dane do faktury
(w przypadku faktury na osobę fizyczną w miejscu NIP należy wpisać „-„),
13. czas techniczny na odwołanie opłaconej rezerwacji online wznosi 10 min od jej wprowadzenia. Po tym czasie rezerwacja jest uznawana za poprawną.
Środki za rezerwację odwołaną w czasie technicznym wracają na saldo klienta, do ponownego wykorzystania.

Kontakt:
Online
[FM_form id="1"]